Orange pants are my best pants in this season, I’m curious when I begin to hate this color again:D Btw, I have to think about new hats:D I wear usually only my two favourite and they’re a little boring. I have several types on my WishList, which (hopefully) will be in my closet:)
♥ ♥ ♥
Pomarańczowe spodnie to mój numer jeden tego sezonu! Jestem tylko ciekawa, kiedy ponownie znienawidzę ten kolor:) Tak już jest z moda, z dnia na dzień zaczynamy coś lubić, a za jakiś czas odstawiamy ponownie na dno szafy:) Poza tym muszę sobie sprawić nowe kapelusze:D Zakładam zazwyczaj tylko dwa ulubione i zaczynają mnie powoli nudzić:) Mam już upatrzone kilka typów, które (mam nadzieję) niebawem znajdą się w mojej szafie:) Pozdrawiam!
Orange pants- zara, shirt- Stradivarius, bag- zara, hat- c&a, necklace- Stradivarius, belt- sh, shoes- romwe, bracelets- sh