Thursday, May 19, 2011

Feather // AMSTERDAM FASHION WEEK,

 

(Tog bilden innan Turkiet)
Älskar fjädrar och vad är inte bättre än ett stor och vackert fjäderörhänge. Har samlat på mig en del nu, men blir helt fantastiskt nu när det är sommar. Får inte nog av fjädrar helt enkelt! Detta kommer från ItemsByJohanna.
Skor – Nelly, Kavaj – Gina Tricot, Shorts – BikBok
Blir verkligen sjukt omotiverad till att ta tag i saker när det är helt grått utomhus. Legat och tagit hand om mitt Zoo (Iphone) hela morgonen. Haha! Orkade verkligen inte ta kort ute idag, så ni får se kläderna jag har idag imorgon istället (den gör sig bätte utomhus). Och så låtsas vi som att det är sommar på bloggen ett tag till. Så, nu ska jag ut i det gråa Umeå och hämta ut paket lite här och var. Kramen!
”Timber” kommer från Modekungen. Dom är så fina på foten att.. det går nästan inte att beskriva. Letat efter en fin ”trä”-sko så himla länge och dessa fyller alla kraven.
Jumpsuit – Nelly, Skor – Nelly
Var bara tvungen att visa min jumpsuit idag. Fick den på posten igår, aningen skrynklig. Får ta tag i det när jag visar mig i den offentligt. Från Nelly som sagt. Ska visa halsringen senare idag också! Idag ska jag städa lägenheten, skjutit upp det ett bra tag nu. Organisera och annat mindre skoj. Men vi hörs lite senare as always. Kram!
Translate/ My new jumpsuit from Nelly.com!
Kunde inte stå emot denna från H&M. 49.50 kronor per del dessutom. Helt fantastisk/t!
Wiho! Nu är shoppen öppen. Jag har storlek M på min ”Imagine…” tröja och den går just över rumpan (jag är 163). Men den finns i både L och XL, så ta en större om ni är osäkra. Har fått alla plagg hem, så kommer visa upp alla hur dom ser ut och hur dom sitter eftersom. Kom till shoppen HÄR.
Translate/ Now the shop is open. I’ve got size M on my ”Imagine…”-dress and I’m 163 cm. I have all the different models here, so I’ll show them on in the blog gradually. Click HERE to buy them.
Skor – Nelly, ”Klänning” – 365Ways
Yes! Äntligen fått plaggen på posten. Tycker denna är så grym, kommer användas till klackar och bara ben på många fester i sommar. Idag tar jag på mig ett par stuprör under, ville bara visa hur ”lång” den var. För er som undrade kring engelskan så ska det inte stå som några av er vill rätta det. För det ska vara är, inte som (fick förklaring av en engelskman vi har samarbete med som översatt).  Idag ska alltså hemsidan åka upp om det inte blivit några missuppfattningar (öppen nu)! Nu ska jag en sväng in till stan för att sedan ta bussen till mamsen. Kramkram!
Oh, ”äntligen” hemma. Haft superväder varje dag, bränt oss lite för mycket och ätit massa gott. Levt helt enkelt. Internet har varit uruselt där borta så har knappt kunnat godkänna kommentarer, så för alla er som frågat något så ska jag svara på allt ikväll. Och för er som kommenterar gällande att jag inte uppdaterar från utlandet handlade det helt enkelt om att jag behövde semester från allt. Bilder från resan kommer självklart. Kram!
Skor – Fashionpash, Shorts – Levi’s, Linne – Monki, Hatt – BikBok